Reklamacje

Produkt okazał się niesforny – co robić?

Na reklamację produktu masz tyle czasu, ile wynosi jego okres ważności podany na opakowaniu produktu, albo gwarancji, liczonej od daty zakupu.

W przypadku produktów zakupionych w drogeriach prosimy o zgłoszenie reklamacji bezpośrednio w punkcie zakupu towaru. 

W przypadku produktów zakupionych na stronie hihybrid.pl możesz wybrać wymianę na towar pozbawiony wad lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli dostrzeżesz problem w jakimkolwiek produkcie naszej firmy postępuj według następujących kroków:

  1. Wypełnij formularz, który znajduje się pod tym linkiem
  2. Upewnij się, że dobrze zabezpieczyłaś produkty przed wysłaniem.
  3. Dołącz do przesyłki: formularz reklamacji, dowód zakupu, kartę gwarancyjną (w przypadku urządzeń)
  4. Następnie zamów bezpłatnie kuriera, który odbierze paczkę, korzystając z poniższego linku:

https://dhl24.com.pl/serwis/diamond-cosmetics/panel-prosty/diamond-cosmetics/krok1

 

W ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu poinformujemy o wyniku reklamacji.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami mailowo na adres: reklamacje@hihybrid.pllub telefonicznie: +48 61 101 80 80  w dni powszednie w godzinach od 7:00 do 15:00. Wrócimy do Ciebie z informacją o dalszym postępowaniu.

 

Zwroty

Zmiana planów o 180 stopni? Bez obaw!

Chcesz zwrócić zakupione produkty? Nie ma problemu! Będą smutne, ale na pewno jeszcze się spotkacie! Od daty odbioru przesyłki od kuriera masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny.

Zwrotowi podlegają produkty zakupione na stronie hihybrid.pl

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar postępuj według poniższych kroków:

  1. Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz pod tym linkiem
  2. Upewnij się, że dobrze zabezpieczyłaś produkty przed wysłaniem.
  3. Dołącz do przesyłki: formularz zwrotu, dowód zakupu

Pamiętaj, że:

  1. Odesłanie produktów odbywa się na Twój koszt.
  2. Możesz wybrać dowolny sposób przesłania oraz dowolnego kuriera.
  3. Upewnij się, że dobrze zabezpieczyłaś produkty przed wysłaniem.
  4. Zwrotowi podlegają wyłącznie pełnowartościowe produkty.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami mailowo na adres: reklamacje@hihybrid.pl lub telefonicznie: +48 61 101 80 80 w dni powszednie w godzinach od 7:00 do 15:00. Chętnie pomożemy!