Reklamacje

Produkt okazał się niesforny – co robić?

Na reklamację produktu masz dwa lata od momentu jego otrzymania (nie więcej jednak niż do upływu terminu przydatności produktu).

W przypadku produktów zakupionych w drogeriach (sklepach stacjonarnych) prosimy o zgłoszenie reklamacji bezpośrednio w punkcie zakupu towaru.

W przypadku produktów zakupionych na stronie www.hihybrid.pl możesz wybrać wymianę na towar pozbawiony wad lub zwrot pieniędzy.

Jeżeli w produktach zakupionych na www.hihybrid.pl dostrzeżesz wadę, postępuj według następujących kroków:

  1. Wypełnij formularz, który znajduje się pod tym linkiem
  2. Upewnij się, że dobrze zabezpieczyłaś produkty przed wysłaniem.
  3. Dołącz do przesyłki: formularz reklamacji, dowód zakupu, kartę gwarancyjną (w przypadku urządzeń)
  4. Następnie zamów bezpłatnie kuriera, który odbierze paczkę, korzystając z poniższego linku:

https://dhl24.com.pl/serwis/diamond-cosmetics/panel-prosty/diamond-cosmetics/krok1

 

W ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu poinformujemy o wyniku reklamacji.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami mailowo na adres: reklamacje@hihybrid.pllub telefonicznie: +48 61 101 80 80  w dni powszednie w godzinach od 7:00 do 15:00. Wrócimy do Ciebie z informacją o dalszym postępowaniu.

 

Zwroty

(Uprawnienie dotyczy tylko klienta będącego konsumentem w rozumieniu kodeksu cywilnego, tj. osoby fizycznej dokonującej z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową).

Zmiana planów o 180 stopni? Bez obaw!

Chcesz zwrócić zakupione na stronie www.hihybrid.pl produkty? Nie ma problemu! Będą smutne, ale na pewno jeszcze się spotkacie! Od daty odbioru przesyłki od kuriera masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny.

Zwrotowi podlegają wyłącznie produkty zakupione na stronie www.hihybrid.pl

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar postępuj według poniższych kroków:

  1. Wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz pod tym linkiem
  2. Upewnij się, że dobrze zabezpieczyłaś produkty przed wysłaniem.
  3. Dołącz do przesyłki: formularz zwrotu, dowód zakupu

Pamiętaj, że:

  1. Odesłanie produktów odbywa się na Twój koszt.
  2. Możesz wybrać dowolny sposób przesłania oraz dowolnego kuriera.
  3. Upewnij się, że dobrze zabezpieczyłaś produkty przed wysłaniem.
  4. Zwrotowi podlegają wyłącznie pełnowartościowe produkty.

UWAGA:

Z prawa do zwrotu towaru na powyższych zasadach nie można skorzystać w przypadku towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Dotyczy to m.in.: pilniczków, wacików, bloczków polerskich, patyczków, shaperów, striperów, ręczników, sprzedawanych w naszym sklepie internetowym.

Zwracamy również uwagę, że konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanego towaru, będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami mailowo na adres: reklamacje@hihybrid.pl lub telefonicznie: +48 61 101 80 80 w dni powszednie w godzinach od 7:00 do 15:00. Chętnie pomożemy!